Ambient de Construccions
És un ambient on els infants, a través de les seves construccions i produccions, manifesten la seva estructura corporal-psíquica-emocional.
C/ Avinguda Mèxic,3 Palma,07007 971 240 869
Som un centre educatiu amb una llarga trajectòria d’innovació pedagògica.El nostre model comunitari de centre té com a base les Comunitats d’aprenentatge.
La necessitat de continuar el nostre projecte durant tota l’etapa d’educació obligatòria per garantir l’èxit escolar de TOTS els nostres alumnes, es va veure satisfeta quan ens van aprovar la nostra sol·licitud per a ser un centre integrat d’educació infantil, primària i secundària obligatòria.
.
És un ambient on els infants, a través de les seves construccions i produccions, manifesten la seva estructura corporal-psíquica-emocional.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar, des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
És un ambient on es tracta l’art com a eix per al creixement personal i social, per comunicar-se amb un mateix, per expressar, per anar descobrint i descobrir-se. Dotant de sentit cada una de les propostes, i ensenyar a dotar de sentit cada una de les seves produccions, per tal que cadascú pugui trobar la pròpia manera d’expressar-se. Partir del diàleg interior amb un mateix, del diàleg amb els altres, escoltar el que diuen, el que pensen, el que saben, el que valoren els companys/es… Perquè donin sentit a allò que fan, s’han de traçar camins d’anar i tornada entre el pensar i el dir, entre el dir i el fer.
És un ambient on es fa ús de materials diversos, s’aprenen diferents tècniques, però per fer-les servir com a instrument del que volem comunicar i no com una finalitat.