Ambient de Construccions
És un ambient on els infants, a través de les seves construccions i produccions, manifesten la seva estructura corporal-psíquica-emocional.
C/ Avinguda Mèxic,3 Palma,07007 971 240 869
Som un centre educatiu amb una llarga trajectòria d’innovació pedagògica.El nostre model comunitari de centre té com a base les Comunitats d’aprenentatge.
La necessitat de continuar el nostre projecte durant tota l’etapa d’educació obligatòria per garantir l’èxit escolar de TOTS els nostres alumnes, es va veure satisfeta quan ens van aprovar la nostra sol·licitud per a ser un centre integrat d’educació infantil, primària i secundària obligatòria.
.
És un ambient on els infants, a través de les seves construccions i produccions, manifesten la seva estructura corporal-psíquica-emocional.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar, des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
Els projectes ens ofereixen la possibilitat d'un aprenentatge globalitzat i interdisciplinar,des d'infantil a secundària.
Aquest etapa és la primera amb sentit obligatori al nostre sistema educatiu. Els infants tenen curiositat, són creatius, tenen ganes i il·lusió per aprendre i totes aquestes característiques s’han de veure satisfetes des del centre educatiu. L’infant ha de ser el protagonista del seu propi aprenentatge, acompanyat pels mestres i membres de la comunitat. Respectar els seus ritmes i les seves individualitats com a persones és l'eina que ens donarà la clau per a que tots puguin desenvolupar totes les seves capacitats.
En aquesta etapa, entenem que el desenvolupament competencial implica la capacitat d’utilitzar els coneixements i habilitats, de manera transversal i interactiva en contextos i situacions que requereixen la intervenció de coneixements vinculats a diferents sabers, cosa que implica la comprensió, la reflexió i el discerniment tenint en compte la dimensió social de cada situació. Per avançar en l’assoliment de les competències bàsiques és fonamental emmarcar els processos d’ensenyament i d’aprenentatge entorn als quatre eixos següents: • Aprendre a ser i actuar de manera autònoma • Aprendre a pensar i comunicar • Aprendre a descobrir i tenir iniciativa • Aprendre a conviure i habitar el món .
El centre proporcionarà un context emocional favorable per la primera etapa de transició de la infantesa a l’edat adulta. Els nostres adolescents es trobaran en un marc educatiu coherent amb les etapes anteriors però que atendrà les complexitats d’aquest període de la vida. Les altes expectatives i el suport inclusiu els prepara per a estudis postobligatoris posteriors (batxillerat o cicles formatius) així com per una iniciació al món professional.